Direktlänk till inlägg 8 april 2011

Sverige är ett vackert land ett vackert land är Sverige!

Av Hanna Nilsson - 8 april 2011 14:33

Hellu!

Kom precis hem från skolan...

Som jag sa imorse var jag ju tröött men de gick över....

Iaf första lektionen var so vi kolla på en film som handla om klimatet och vi måste reagera nu!

Vi har inte så många år kvar på oss,that's all i'm telling you :-)

Andra var idrott och vi hade femkamp och vi var tre och tre..

Gjorde trettio armhävningar på fyra minuter *applåd*

Men killen i vårt lag gjorde hundra såå ja..

Men har ont i armarna nu :/

sen var det lunch och de var köttfärsås och spaghetti och efter de köpte jag en stoor chokladboll mumma! sen var de klassråd vi fick lappar om tider med utvecklingssamtal..

Och sen lekte vi maffia! :D

Jag var den som klara mig längst av maffian *applåd#2* Sen sprang jag till bussen och nu sitter jag här :)

Imorrn ska jag till min kusin och hennes barn som är tre veckor! såå sööööt!

Men jag skriver sen!

Adios!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Nilsson - 6 maj 2011 21:45

Hej! Idag har det varit bra fast min mage har vänts ut och in några gånger! Vi dissekera ett gris hjärta idag :s Usch!! Men det gick bra... Ska gå och lägga mig snart är såå trött! Men ska försöka bli bättre på bloggningen! Peace & love...

Av Hanna Nilsson - 30 april 2011 18:43

Hej bloggen! Har inte bloggat på några veckor,får verkligen bli skärpning nu men jag funderar på att starta upp en ny blogg nån annanstans.. För jag hade tänkt börja modeblogga! :) Om ni kanske inte visste så älskar jag mode!  Bara om jag hit...

Av Hanna Nilsson - 16 april 2011 13:09

Hej bloggen! Ska snart springa ner till farmor och käka lite mat gott,gott! Sen ska jag ringa maria och höra o det går att göra nåt i detta vårväder Men nu ska jag gå ner och äta såå vi ses sen! ...

Av Hanna Nilsson - 15 april 2011 14:45

Hej! Har inte bloggat på två dar men jag har inte haft tid och lust :/ Idag har det varit bra... Första var SO vi lekte att vi var olika länder och vi handla in till våra länder från dom andra länderna :) det var kul! sen kom elevrådet så vi ...

Av Hanna Nilsson - 12 april 2011 16:03


Hej! idag var det en tidig dag skönt! Men vi hade ialla fall vi hade hemkunskap,språk,so och engelska! Plus att jag tror att det kommer bli en klassromans snart ;) Jag såg idag hur mkt han kollar på dig ;) Ni får komma på vilka det är själv...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards